Handelsbetingelser

Her kan du læse om de forskellige betingelser, leveringsinformation og meget mere
Gratis levering
Garanteret virkning
Sikker betaling

1.0.Generelle oplysninger

Vilkår og betingelser som gøres gældende ved handel med www.dreamsmile.dk – service udbudt af:

LMGroup ApS

CVR-nr.:37816248

Omøvej 9, kontor 9

4700 Næstved

Herunder benævnt som DreamSmile.dk

Vilkår og handelsbetingelserne er gældende ved enhver handel med DreamSmile.dk og er bindende for både

DreamSmile.dk og kunden, hvorfor det anbefales, at De som kunde læser alle betingelserne grundigt igennem.

Ved køb af vores produkt bliver du automatisk tilmeldt en abonnementsordning, se mere under pkt. 6.0.

2.0.Personoplysninger

2.1. For at kunne handle på www.dreamsmile.dk er du forpligtet til at oplyse: Navn, adresse, e-mail samt telefon-/mobilnummer.

2.2. Endvidere skal du oplyse, om du er fyldt 18år, førend du kan handle på www.dreamsmile.dk.

2.3. Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om hvilke, varer du har købt i 5år fra udgangen af det regnskabsår, som oplysningerne vedrører jf. bogføringslovens § 10. Ved udløb af 5års perioden vil oplysningerne blive slettet.

2.4. Såfremt du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening på dette website, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer ikke blive slettet, medmindre du selv retter henvendelse til os og beder herom.

2.5. Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering, helt eller delvis salg af virksomheden. Eventuel videregivelse som følge af nævnte situationer vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

2.6. Som kunde har du til enhver tid mulighed for at få indsigt i vores registrering af data om dig og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i lov om behandling af personoplysninger. Al henvendelse i forbindelse hermed skal rettes via e-mail: kontakt@dreamsmile.dk

3.0. Fortrydelsesret

3.1. DreamSmile.dk giver 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, abonnementet starter.

3.2. Kunden kan udelukkende gøre brug af fortrydelsesretten, såfremt varen ikke er taget i brug. Såfremt varen er forseglet ved modtagelse af varen, må forseglingen ikke være brudt.

3.3. Varen skal tilbageleveres i samme stand som ved modtagelsen af varen.

3.4. Fortrydelsesretten bortfalder såfremt ovenstående punkter ikke er overholdt, eller såfremt varen benyttes på en måde, som forringer dennes salgsværdi.

3.5. Såfremt kunden ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal der rettes henvendelse til DreamSmile.dk pr. e-mail: kontakt@dreamsmile.dk, inden varen sendes retur. Af e-mailen skal det fremgå klart og utvetydigt, at kunden ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret. Såfremt kunden er i tvivl om fremgangsmåden for skrivelse vedrørende fortrydelse, anbefaler DreamSmile.dk kunden at udfylde standardformularen for fortrydelse: https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=160666#Bil3

3.6. I tilfælde af returnering af varen betales omkostninger til tilbagelevering af kunden selv.

3.7. Ved returnering af varen skal pakken afsendes til vores adresse:

DreamSmile.dk

Omøvej 9, kontor 9

4700 Næstved

3.8. Såfremt en afsendt pakke returneres til DreamSmile.dk grundet kundens manglende afhentning af pakken på posthuset, kan DreamSmile.dk kræve et forsendelses-og administrationsgebyr. Manglende afhentning af pakken kan ikke anses som, at kunden gør brug af sin fortrydelsesret.

3.9. Når DreamSmile.dk har modtaget en vare retur efter udnyttet fortrydelsesret, vil en af DreamSmile.dks medarbejdere undersøge varen, for at konstatere om varen fremstår i samme stand som ved levering. Derefter vil beløbet blive tilbagebetalt til købers konto i løbet af senest 14 dage efter tilbageleveringen har fundet sted. Vær venligst opmærksom på, at medsende reg.nr. samt konto nr.

3.10. Kunden gøres opmærksom på, at denne ved brug af fortrydelsesret ikke automatisk opsiger sit medlemskab af abonnement ordningen, hvorfor kunden skal sende en særskilt e-mail til: kontakt@dreamsmile.dk og opsige sit abonnement.

4.0. Reklamationsret

4.1.DreamSmile.dk yder 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at kunden enten kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen alt afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen eller fejlen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, fejlagtig opbevaring eller anden skadevoldende adfærd.

4.2. Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter, at kunden er blevet bekendt med fejlen eller manglen.

4.3. Ønsker du at reklamere over en vare, skal du fremsende mail til: kontakt@dreamsmile.dk, derefter skal varen sendes retur til:

DreamSmile

Omøvej 9, Kontor 9

4700 Næstved

4.4. For at fremskynde ekspeditionstiden bedes du venligst angive følgende information ved din reklamation:

– Beskrivelse af fejlen

– Kvittering eller ordrenummer

– Om du ønsker refundering af pengene eller en erstatningsvare

– Kontaktinformationer

5.0. Priser og betaling

5.1. Alle priser angivet på DreamSmile.dk er i Danske Kroner og inkl. moms.

5.2. Varerne kan kun bestilles og betales online.

5.3. Ved bestilling af vare på kampagnetilbud, er det kun den første vare, der kan erhverves for tilbuddet. Løbende modtagelse af varer som følge af abonnementsordningen købes til fuld pris og ekskl. leveringsomkostninger.

5.4. Ved handel på DreamSmile.dk kan du anvende følgende kort: Visa, Visa Electron samt MasterCard.

5.5. Betingelserne for køb på DreamSmile.dk med dit kreditkort følger af den aftale du har i forhold til dit eget kreditkort.

5.6. Beløbet fratrækkes din konto, når varen er afsendt fra vores lager.

5.7. Betaling er sikret ved Stripe.

6.0. Abonnementsordning

6.1. Ved køb af vores særlige kampagnetilbud bliver du automatisk tilmeldt vores abonnementsordning.

6.2. Abonnementsordningen betyder, at du hver anden måned vil få tilsendt vores vare, så du er sikker på, aldrig at løbe tør for vores DreamSmile Strips og derved bibeholde dens effekt.

6.3. Ved køb af produktet med vores særlige kampagne tilbud modtager du samtidig 14 dages gratismedlemskab til DreamSmile.dk. Du vil efter udløbet af de 14 dage få tilsendt en ny pakke med vores strips og blive opkrævet 499kr medmindre du særskilt opsiger dit abonnement indenudløbet af 14 dage fra bestillingstidspunktet.

6.4. Det løbende abonnement bliver fornyet 1 dag inden udløbet af hver måned.

7.0. Opsigelse af abonnement

7.1. Du kan opsige dit abonnement inden 14 dage efter din tilmelding ved køb af det særligekampagnetilbud. Såfremt du gør dette, vil der ikke blive tilsendt et nyt produkt til dig og du vil heller ikke blive opkrævet for varens almindelige pris samt leveringsomkostninger.

7.2. Såfremt du ikke opsiger dit medlemskab inden 14 dage efter din tilmelding er du bundet af abonnementet for den pågældende måned og får derfor tilsendt en ny vare samt opkrævet 499kr.

7.3. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement med mindst 1 måneds varsel, idet dit medlemskab bliver fornyet 1 dag inden udløbet af hver måned. Opsigelse påvirker ikke den periode, som du allerede har betalt for.

7.4. Der er ingen fortrydelsesret på et løbende abonnement, hvorfor penge ikke returneres, såfremt du fortryder din indmeldelse efter din gratis prøveperiode.

7.5. Såfremt du ønsker at opsige dit fremadrettede abonnement, skal du fremsende en klar og utvetydig email til: kontakt@dreamsmile.dk, hvor du skal oplyse dit navn, adresse samt telefon-/mobilnummer.

8.0. Porto og leveringsbetingelser

8.1. Leveringstid er som udgangspunkt 2-4 hverdage.

8.2. Alle pakker sendes med Post Danmark.

8.3. Alle pakker fremsendes 1-2 hverdage efter betaling på varen er modtaget.

8.4. Ved køb af vores særlige kampagnetilbud er leveringsomkostninger for det første tilsendte produkt inklusiv i prisen.

9.0. Procedure for fornyelse og sletning af kortoplysninger

9.1. Såfremt dit kort bliver lukket, fordi du har fået et nyt kort eller af anden årsag, vil din betaling ikke kunne gennemføres og dit abonnement ved DreamSmile vil blive deaktiveret, indtil betaling kan gennemføres.

10.0. Ændringer i leveringsadressen

10.1. Såfremt du flytter eller skal have leveret dine varer til en anden adresse en oplyst ved tilmelding af abonnementet, har du selv ansvar for hurtigst muligt at orientere DreamSmile.dk herom pr. e-mail: kontakt@dreamsmile.dk.

11.0. Cookies

11.1. Websitet anvender ”cookies”, der er en mindre tekstfil, som gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende enhed. Formålet hermed er at genkende enheden, huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies er ikke et program og kan ikke indeholde skadelige koder som f.eks. virus.

11.2. Når du besøger vores website indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre indhold og øge værdien af annoncer der vises på siden. Hvis du ikke ønsker, at der indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies og undlade videre brug af websitet.

12.0. Ændring af handelsbetingelserne

13.1. Såfremt DreamSmile.dk ændrer i de gældende handelsbetingelser, vil alle abonnementer få en mail med besked herom.